22 Nisan 2009 Çarşamba

Dergi Diyar Sayı 3 Yayında...

dergi diyar projesini 2008'in aralık ayında biz gazla hayata geçirmiştik. ilk iki ay muntazaman çıkardığımız dergimizinm, 3. sayısını biraz gecikme ile nisan ayının 19uncu gününde hayata geçirebildik. ama hoş oldu 3. sayısı da. şahsen kişisel görüşüm bu yönde.

3. sayıda halukumben'in tasarımının dergiye yeni bir hava kattığı çok açık. klasikleşmiş reklamlarımızdan bu sayıda yok. önümüzdeki sayıda reklamlardan birkaç tane yer alacağını düşünüyorum...

bu sayıda sabih cangil ve bora uslusoy röportajları yer aldı dergide. bu röportajlar nedeni ile, özel bir yazım olamadı malesef, bir sonraki sayıda bir konuda yazmak istiyorum açıkcası. sonraki sayıda süpriz röportajlar yer alacak, dikkatle izleyiniz efendim...

derginin linkini de vereyim tam olsun bence.
dergidiyar.com / tıklayıp hemmen okumaya başlayabilirsiniz... (reklam kokan hareketler bunlar)

4 yorum:

  1. tesadüfen blog sayfanla bu vesileyle de Türkiye'nin en online dergisiyle karşılaştım. henüz tamamını okuyamadım, bir göz attım. bu kısa sürede bile oluşumdan oldukça umutlandım. sadece haber vermek istedim. umarım bırakmak zorunda kalmazsınız. hep yazarsınız. kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. bu yorumu biraz geç farkettim sanırım. bloğa son günler harici pek bakmadığımı söyleyebilirdim. dergi olayı ise apayrı... malesef bir şeyleri yapabilmek ve tamamen insanın kendisini adaması zor. böyle olunca da devamı gelmesi zorlaşıyor. yeni sayının çıkması konusunda maalesef çok umutsuzum.

    keşke çıksa.

    YanıtlaSil
  3. keşke çıksa...
    yardıma ihtiyacın olursa bana ulaş. yapabileceğim bir şeyse neden olmasın?
    sen de kendine iyi bak:))...

    YanıtlaSil
  4. konuşalım istersen ama yeni bir gaz gerekiyor tekrardan çıkması için, yazarları toparlamak için falan.

    msn kullanıyorsan greatainu@walla.com benim msnim, konuşaibliriz.

    YanıtlaSil