23 Şubat 2009 Pazartesi

müzikaller falan filan.

evet karar verdim, müzikallerle aram hiç iyi değil. hayır nefret derecesi değil, ancak hoşlaşamadık bir türlü kendileri ile.

mamma mia'yı izlemeye çalışırken, izlemeden kapatmamın nedeni müzikal olmasıydı. the sound of music'i izlemeye çalışırken bugün, müzikal olduğunu görünce (evet, filmi izlemeden önce araştırmıyorum hiç), neredeyse kapatacaktım. insanlar söyleyeceklerini dans ederek, şarkı söyleyerek söylediklerinde gereksiz bir iticilik oluşturduklarının farkında değiller mi acaba? şarkı söylerlerken genel olarak izledim sound of music'i, fena bir film değil bu arada ona da değinmeden geçmeyeyim. gerçi ben sound of music ismini görünce, 60ların müziğini, rock'n roll'u falan içeren, eğlenceli bir film bekliyordum, zira film 65 yapımı; ancak karşıma öyküsü olan, aile filmi çıktı. n'apalım, hiç yoktan iyidir değil mi?

neyse, konu birden filmin irdelenmesine döndü ama dönmesin değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder